Restrukturyzacja firmy transportowej

Kompleksowe doradztwo prawne dla firm to działania, które proponujemy jako kancelaria restrukturyzacyjna. Restrukturyzacja przedsiębiorstw jest bowiem głównym filarem naszej działalności. Jeśli zastanawiają się Państwo czym jest restrukturyzacja firmy transportowej i co można dzięki temu zyskać, zapraszamy do zapoznania się z poniższym artykułem. Zachęcamy także do kontaktu stacjonarnie lub telefonicznego z nami. Przeprowadziliśmy bowiem restrukturyzacje wielu firm transportowych i znamy doskonale specyfikę tej branży.

Dowiedz się więcej o restrukturyzacji firmy.

Skontaktuj się z nami - 58 352 1343 i sprawdź jak działamy.

Kontakt

Firmy transportowe mierzą się z wieloma trudnościami

Branża transportowa mierzy się z wieloma trudnościami. Pandemia COVID, wojna w Ukrainie, pakiet mobilności, brak odpowiednich pracowników. Można by wymieniać więcej. Właściciele firm transportowych muszą wykazywać się dużą elastycznością w zarządzaniu swoim biznesem. Przykładowo w niektórych przypadkach epidemia spowodowała w zasadzie trwałe wyhamowanie działalności przedsiębiorstw. Otrzymane subwencje pozwoliły na kilka miesięcy prowadzenia działalności. Problemy jednak nie zniknęły, a w niektórych przypadkach jedynie pogłębiły się. Niestabilna sytuacja gospodarcza, szalejąca inflacja, rosnące koszty paliw negatywnie wpływają na kondycję firm transportowych. Sytuację przedsiębiorców może poprawić restrukturyzacja firmy transportowej prowadzona w oparciu o przepisy Prawa restrukturyzacyjnego.

Brak płynności finansowej – co można zrobić?

Firmy transportowe zazwyczaj mają wielu wierzycieli. Wyklucza to w zasadzie powodzenie pozasądowych działań restrukturyzacyjnych, takich jak negocjacje z wierzycielami. W sytuacji zagrożenia niewypłacalnością lub zaistniałego już stanu niewypłacalności przedsiębiorca może otworzyć postępowanie restrukturyzacyjne. Niewypłacalność, bądź zagrożenie niewypłacalnością są bowiem warunkami koniecznymi, które uprawniają dłużnika do otwarcia postępowania restrukturyzacyjnego. Stan niewypłacalności zachodzi gdy przedsiębiorstwo nie reguluje zobowiązań dłużej niż trzy miesiące (art. 11 ust. 1a Prawa upadłościowego). Stan zagrożenia niewypłacalnością jest wtedy, gdy za chwilę firma utraci zdolność płatniczą (art. 6 ust. 3 Prawa restrukturyzacyjnego). Może to być przykładowo przegrana sprawa sądowa o zapłatę dużej kwoty.

Restrukturyzacja firmy transportowej jako ratunek przed upadłością i egzekucją komorniczą

Otwarcie postępowania restrukturyzacyjnego daje przedsiębiorcy możliwość zredukowania jego zobowiązań. W trakcie trwania postępowania dłużnik nie musi również regulować zobowiązań objętych układem. W większości przypadków najważniejszą korzyścią dla przedsiębiorcy jest ochrona przed egzekucją komorniczą. Jest to bowiem czas dla przedsiębiorcy na złapanie oddechu i dokonanie zmian w jego przedsiębiorstwie, które przywrócą mu zdolność płatniczą. W tym czasie licencjonowany doradca restrukturyzacyjny pełniący funkcję nadzorcy lub zarządcy może prowadzić zarazem negocjacje z wierzycielami dłużnika. Odpowiednie prowadzenie dialogu z wierzycielami ma kluczowe znaczenie w kontekście przyjęcia układu z wierzycielami. Restrukturyzacja firmy transportowej umożliwia zatem dłużnikowi prowadzenie działalności w spokoju. Uzyskuje on bowiem dość szeroką ochronę wynikającą z przepisów Prawa restrukturyzacyjnego.

Ograniczenia dla dłużnika wynikające z otwarcia postępowania restrukturyzacyjnego

Otwarcie postępowania restrukturyzacyjnego nie oznacza to jednak, że dłużnik może robić wszystko dowolnie. Musi bowiem składać co miesięczne sprawozdania nadzorcy bądź zarządy sądowemu. Zakres tych sprawozdań uwarunkowany jest rodzajem postępowania restrukturyzacyjnego. Dla przykładu w postępowaniu o zatwierdzenie układu nie ma wskazanych w ustawie konkretnych informacji, które dłużnik musi dostarczyć nadzorcy układu. W przypadku przyspieszonego postępowania układowego i postępowania układowego dłużnik musi dostarczyć conajmniej poniższe informacje:

1) czy dłużnik reguluje zobowiązania powstałe po otwarciu przyspieszonego postępowania układowego lub postępowania układowego;
1a) stanu niezaspokojonych przez dłużnika zobowiązań;
2) przedstawionych przez dłużnika wpływów i wydatków oraz wysokości środków pieniężnych zgromadzonych w kasie i na rachunkach bankowych na początku i końcu okresu sprawozdawczego;
3) czynności przekraczających zakres zwykłego zarządu, na które nadzorca sądowy wyraził zgodę.

Zakres danych w przypadku postępowania sanacyjnego jest jeszcze szerszy.

W trakcie postępowania restrukturyzacyjnego dłużnik nie może swobodnie rozporządzać swoim majątkiem. Na wszelkie czynności przekraczające zakres zarządu zwykłego potrzebna jest bowiem zgoda nadzorcy bądź zarządcy sądowego. Oznacza to, że wszelkie czynności dotyczące przykładowo zbycia majątku będą musiały uzyskać zgodę nadzorcy bądź zarządcy.

Kalkulator rat układowych

Przejdź do kalkulatora

Restrukturyzacja firmy transportowej – co można zyskać?

Restrukturyzacja firmy transportowej pozwala dłużnikowi na:

  • zawieszenie egzekucji komorniczej,
  • uchylenie zajęć komorniczych rachunków bankowych,
  • zawieszenie spłat na czas trwania postępowania,
  • zmniejszenie wysokości zobowiązań,
  • zmianę terminów płatności oraz ich odroczenie,
  • zachowanie majątku przedsiębiorstwa,
  • ochronę przed upadłością i egzekucjami komorniczymi.

Szukasz kancelarii, która zajmie się restrukturyzacją firmy w Gdyni lub Gdańsku? Skontaktuj się z nami.

Przykład restrukturyzacji firmy transportowej

W naszej praktyce przeprowadziliśmy dziesiątki postępowań restrukturyzacyjnych firm transportowych. W jednej z ostatnio prowadzonych przez naszą kancelarię spraw doprowadziliśmy do zawarcia układu z wierzycielami spółki z branży transportowej wedle poniższych założeń:

Kwota zobowiązań pieniężnych objęta układem – 10.567.713,80 zł.
Liczba wierzycieli – 46.
Zaległości w spłacie niektórych zobowiązań przekroczyły 12 miesięcy.
Pojawiły się pierwsze nakazy zapłaty.
Wierzyciel w osobie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wszczął postępowanie egzekucyjne z rachunków bankowych spółki.
Wierzycieli podzielono na 9 grup.
Układ zakłada spłatę w terminie maksymalnie 84 miesięcy.
Spółka uzyskała tym samym karencję w spłacie zobowiązań na około 12 miesięcy. Termin ten wynika ze średniego czasu trwania procesu głosowania (trzy miesiące) oraz czasu rozpoznawania wniosku przez sąd restrukturyzacyjny. Zawarcie układu po jego zatwierdzeniu przez sąd pozwoli dłużnikowi odzyskać płynność finansową oraz dokonać spłaty swoich zobowiązań, przy częściowym ich umorzeniu. Z perspektywy wierzycieli otrzymają oni o wiele wyższy stopień spłaty niż w ramach postępowania upadłościowego.

Czy restrukturyzacja przedsiębiorstwa jest zawsze możliwa?

Restrukturyzacja firmy transportowej jest możliwa, jeśli dłużnik podejmie działania szybko. W restrukturyzacji zasada jest prosta – im szybciej dłużnik rozpocznie działania, tym większe ma szanse na sukces w postaci zawarcia i realizacji układu. Zwlekanie z podjęciem działań powoduje znaczne zwiększanie się wysokości zobowiązań, przykładowo na skutek kosztów sądowych, kosztów egzekucji oraz odsetek. Co bardzo istotne dłużnik musi mieć na względzie, że restrukturyzacja ma sens, jeśli przedsiębiorstwo ma kapitał pozwalający na regulowanie bieżących kosztów działalności gospodarczej. W sytuacji braku środków na działalność operacyjną przedsiębiorca powinien wybrać postępowanie upadłościowe, jako rozwiązanie jego kłopotów. Zasada jest bowiem prosta – jak nie ma środków na bieżącą działalność, to skąd będą środki na spłacanie rat układowych? Co więcej wedle art. 165 Prawa restrukturyzacyjnego sąd restrukturyzacyjny odmawia zatwierdzenia zawartego z wierzycielami układu jeśli dłużnik nie regulował terminowo zobowiązań powstałych po otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego.

Przejdź do: upadłość firmy

Restrukturyzacja firmy transportowej – podsumowanie

Przedsiębiorca zajmujący się transportem i znajdujący się w trudnej sytuacji finansowej może skorzystać z narzędzi Prawa restrukturyzacyjnego. W ten sposób wzrasta szansa uratowania przedsiębiorstwa oraz jego majątku. Środki restrukturyzacyjne powinny być jednak wdrożone jak najszybciej, gdyż zwiększa to szansę na zawarcie układu z wierzycielami. Jeśli chcą Państwo skonsultować sytuację swojej firmy transportowej i ocenić czy restrukturyzacja może być przeprowadzona, to zapraszamy do kontaktu z naszą kancelarią.


FAQ

  • Ile kosztuje restrukturyzacja firmy transportowej?

    Głównym kosztem postępowania restrukturyzacyjnego jest wynagrodzenie nadzorcy bądź zarządcy sądowego.

    Koszt restrukturyzacji uzależniony jest zarazem od tego jaki rodzaj postępowania restrukturyzacyjnego zostanie otwarty. W przypadku postępowania o zatwierdzenie układu koszt uregulowany jest częściowo treścią art. 35 Prawa restrukturyzacyjnego. Regulacja ta dotyczy bowiem w znacznej mierze firm posiadających status mikroprzedsiębiorcy. Wskazać zarazem należy, że w przypadku postępowania o zatwierdzenie układu to dłużnik sam wybiera osobę, która będzie pełnić funkcję nadzorcy układu. Ustala zarazem z nią koszt nadzoru nad postępowaniem o zatwierdzenie układu. Wysokość tego wynagrodzenia jest zatem uregulowana przez rynek oraz treść art. 35 Prawa restrukturyzacyjnego.

    W przypadku przyspieszonego postępowania układowego oraz postępowania układowego koszt postępowania (tj. wynagrodzenie nadzorcy sądowego) uregulowany jest w art. 42 Prawa restrukturyzacyjnego. Koszt ten ustala w oparciu o podstawy wynagrodzenia. Podstawą wynagrodzenia jest przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw bez wypłat nagród z zysku w trzecim kwartale roku poprzedniego, ogłoszone przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Im większa liczba wierzycieli i przysługujących im wierzytelności, tym wyższe wynagrodzenie nadzorcy sądowego i tym wyższy koszt restrukturyzacji firmy transportowej.

    Wynagrodzenie zarządcy sądowego w postępowaniu sanacyjnym wskazane jest w art. 55 Prawa restrukturyzacyjnego.

    Wskazać zarazem należy, że wynagrodzenie to jest wypłacane w różny sposób w zależności od rodzaju postępowania restrukturyzacyjnego. Przykładowo w przypadku przyspieszonego postępowania układowego dłużnik powinien liczyć się z tym, że w terminie tygodnia od otwarcia postępowania będzie musiał jednorazowo uregulować 30% wynagrodzenia nadzorcy sądowego. Za zgodą nadzorcy sądowego dłużnik może jednak wpłacać comiesięczne zaliczki na poczet wynagrodzenia nadzorcy. Dokładne wytyczne w tym zakresie określa art. 43a Prawa restrukturyzacyjnego.

    Kwestia zaliczek na wynagrodzenie nadzorcy sądowego w postępowaniu układowym została uregulowana w art. 43 Prawa restrukturyzacyjnego. Nadzorca ma prawo do zaliczek kwartalnych w wysokości 10% wynagrodzenia obliczonego zgodnie z art. 42 Prawa restrukturyzacyjnego po upływie pełnego kwartału pełnienia funkcji, nie wcześniej niż po złożeniu spisu wierzytelności.

    W przypadku postępowania sanacyjnego zarządca sądowy ma prawo do zaliczek kwartalnych w wysokości 7% jego wynagrodzenia.

    Formularz kontaktowy










      O autorze

      Krzysztof Lipiński

      Kwalifikowany doradca restrukturyzacyjny specjalizujący się w restrukturyzacji przedsiębiorstw. W postępowaniach restrukturyzacyjnych pełni funkcję nadzorcy układu, nadzorcy oraz zarządcy sądowego. Pełni również funkcję syndyka w postępowaniach upadłościowych. Z powodzeniem nadzorował restrukturyzację dużych spółek kapitałowych, jak i działalności jednoosobowych.

      Biegły z zakresu wyceny przedsiębiorstw i ekonomista. W swojej praktyce współpracuje z sądami restrukturyzacyjnymi oraz upadłościowymi. Reprezentuje również wierzycieli i dłużników w postępowaniach restrukturyzacyjnych i upadłościowych.

      Od lat specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących niewypłacalności podmiotów gospodarczych oraz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. W swej praktyce dużą wagę przywiązuje do pogodzenia interesów dłużników oraz wierzycieli, co ma prowadzić do ograniczenia liczby ogłaszanych upadłości.

    • Czy w trakcie restrukturyzacji dłużnik może korzystać z usług faktoringowych?

      Kwestia ta nie jest jednoznaczna i oczywista. Wszystko zależy bowiem od indywidualnej oceny dłużnika oraz jego kontrahentów. Usługi faktoringowe w trakcie postępowania restrukturyzacyjnego są nieocenione dla firmy transportowej. W tej branży terminy zapłaty od kontrahentów są bowiem zazwyczaj dość odległe. Faktoring pomaga zatem w utrzymaniu bieżącej płynności przedsiębiorstwa. W naszej praktyce spotykamy się z sytuacjami. gdzie po otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego dłużnik może korzystać z usług faktoringowych. Jest to niestety związane z wyższym kosztem tych usług (ze względu na postępowanie restrukturyzacyjne), ale zarazem pozwala na utrzymanie płynności finansowej firmy transportowej. Korzystanie z tych usług wymaga oczywiście współpracy pomiędzy faktorem, nadzorcą oraz dłużnikiem będącym w restrukturyzacji.

      Formularz kontaktowy










        O autorze

        Krzysztof Lipiński

        Kwalifikowany doradca restrukturyzacyjny specjalizujący się w restrukturyzacji przedsiębiorstw. W postępowaniach restrukturyzacyjnych pełni funkcję nadzorcy układu, nadzorcy oraz zarządcy sądowego. Pełni również funkcję syndyka w postępowaniach upadłościowych. Z powodzeniem nadzorował restrukturyzację dużych spółek kapitałowych, jak i działalności jednoosobowych.

        Biegły z zakresu wyceny przedsiębiorstw i ekonomista. W swojej praktyce współpracuje z sądami restrukturyzacyjnymi oraz upadłościowymi. Reprezentuje również wierzycieli i dłużników w postępowaniach restrukturyzacyjnych i upadłościowych.

        Od lat specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących niewypłacalności podmiotów gospodarczych oraz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. W swej praktyce dużą wagę przywiązuje do pogodzenia interesów dłużników oraz wierzycieli, co ma prowadzić do ograniczenia liczby ogłaszanych upadłości.

      • Czy w trakcie postępowania restrukturyzacyjnego firma transportowa może korzystać z kart paliwowych?

        Tak, w trakcie restrukturyzacji firmy transportowej może ona korzystać w większości przypadków z kart paliwowych. W szczególności kart pre-paid’owych.

        Formularz kontaktowy










          O autorze

          Krzysztof Lipiński

          Kwalifikowany doradca restrukturyzacyjny specjalizujący się w restrukturyzacji przedsiębiorstw. W postępowaniach restrukturyzacyjnych pełni funkcję nadzorcy układu, nadzorcy oraz zarządcy sądowego. Pełni również funkcję syndyka w postępowaniach upadłościowych. Z powodzeniem nadzorował restrukturyzację dużych spółek kapitałowych, jak i działalności jednoosobowych.

          Biegły z zakresu wyceny przedsiębiorstw i ekonomista. W swojej praktyce współpracuje z sądami restrukturyzacyjnymi oraz upadłościowymi. Reprezentuje również wierzycieli i dłużników w postępowaniach restrukturyzacyjnych i upadłościowych.

          Od lat specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących niewypłacalności podmiotów gospodarczych oraz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. W swej praktyce dużą wagę przywiązuje do pogodzenia interesów dłużników oraz wierzycieli, co ma prowadzić do ograniczenia liczby ogłaszanych upadłości.

        Formularz kontaktowy




          O autorze

          Krzysztof Lipiński

          Kwalifikowany doradca restrukturyzacyjny specjalizujący się w restrukturyzacji przedsiębiorstw. W postępowaniach restrukturyzacyjnych pełni funkcję nadzorcy układu, nadzorcy oraz zarządcy sądowego. Pełni również funkcję syndyka w postępowaniach upadłościowych. Z powodzeniem nadzorował restrukturyzację dużych spółek kapitałowych, jak i działalności jednoosobowych.

          Biegły z zakresu wyceny przedsiębiorstw i ekonomista. W swojej praktyce współpracuje z sądami restrukturyzacyjnymi oraz upadłościowymi. Reprezentuje również wierzycieli i dłużników w postępowaniach restrukturyzacyjnych i upadłościowych.

          Od lat specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących niewypłacalności podmiotów gospodarczych oraz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. W swej praktyce dużą wagę przywiązuje do pogodzenia interesów dłużników oraz wierzycieli, co ma prowadzić do ograniczenia liczby ogłaszanych upadłości.

          Misja

          Kancelaria powstała z myślą o obsłudze przedsiębiorców i konsumentów mających kłopoty z płynnością finansową.

          Jako zespół składający się z licencjonowanego doradcy restrukturyzacyjnego, adwokatów,  doradców biznesowych i podatkowych oraz byłych bankowców posiadamy bogate doświadczenie w kwestiach związanych z ochroną praw dłużników, wierzycieli oraz poprawą płynności finansowej przedsiębiorstwa.

          Misją naszej kancelarii jest ratowanie przedsiębiorców i konsumentów przed niewypłacalnością przy jednoczesnym pogodzeniu interesu wierzycieli, co w sprawach dotyczących spłaty zadłużenia wymaga odpowiedniego doświadczenia. Zawsze jest rozwiązanie, trzeba tylko wiedzieć jak je znaleźć.

          Skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń – 58 352 13 43. W zgłoszeniu opisz proszę swoją sytuację ze szczególnym uwzględnieniem:
          • przyczyn powstania kłopotów z wypłacalnością,
          • ilości zobowiązań,
          • kwot poszczególnych zobowiązań,
          • informacji od kiedy zobowiązania nie są spłacane,
          • informacji o posiadanym majątku, jego szacunkowej wartości i zabezpieczeniach ustanowionych na majątku,
          • czy zostały wszczęte postępowania egzekucyjne?
          Spotkanie możliwe jest w jednym z naszych biur w Gdańsku lub w Gdyni bądź online na komunikatorze video.
          Gwarantujemy rzetelną analizę Państwa sprawy wraz ze wskazaniem optymalnych rozwiązań prawnych.
          Kancelaria Restrukturyzacyjna Lipiński i Wspólnicy skupia się na poniższych zagadnieniach:
          • restrukturyzacja firm,
          • oddłużanie firm,
          • negocjacje z wierzycielami,
          • upadłość firmy,
          • upadłość konsumencka,
          • postępowania egzekucyjne,
          • obsługa prawna firm,
          • doradztwo podatkowe,
          • obsługa wierzycieli i dłużników w postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych,
          • powództwa dotyczące bezskuteczności czynności prawnych dłużnika - tzw. powództwa pauliańskie.
          Kancelaria ma swoją siedzibę w Gdańsku. Prowadzimy jednak postępowania na terenie całego kraju. Przez lata praktyki wypracowaliśmy procedury, które pozwalają nam obsługiwać klientów zdalnie. Jest to również z korzyścią dla klientów, gdyż nie wymaga od nich dużego nakładu czasu w celu uzyskania oddłużenia.
          Kancelaria specjalizuje się w:
          • prawie upadłościowym,
          • restrukturyzacyjnym,
          • bankowym,
          • gospodarczym.

          Ostatnie Wpisy

          Restrukturyzacja zobowiązań wobec ZUS

          Restrukturyzacja zobowiązań wobec ZUS w ramach postępowania restrukturyzacyjnego nie daje zbyt wielu możliwości. Możliwe jest bowiem wyłącznie rozłożenie zobowiązania na raty. Niedopuszczalne jest jakiekolwiek umorzenie części zobowiązania. Nawet choćby zmniejszenie wysokości odsetek. Dobrą wiadomością jest zaś to, że ZUS zazwyczaj głosuje za układem. Przynajmniej w postępowaniach prowadzonych przez naszą kancelarię. Kluczowe jest bowiem rzetelne sporządzenie…

          Konwersja wierzytelności na udziały w spółce z o.o.

          Konwersja wierzytelności na udziały w spółce z o.o. jest jedną z możliwych propozycji układowych w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Celem tego postępowania jest uniknięcie ogłoszenia upadłości dłużnika przez umożliwienie mu restrukturyzacji w drodze zawarcia układu z wierzycielami. Aby do tego doszło, konieczne jest m.in. sporządzenie propozycji układowych. W artykule 156 Prawa restrukturyzacyjnego możemy znaleźć przykładowe sposoby restrukturyzacji…

          Zmiana nadzorcy układu w postępowaniu o zatwierdzenie układu

          Jako kancelaria restrukturyzacyjna przeprowadziliśmy dziesiątki postępowań restrukturyzacyjnych. Mowa o postępowaniach o zatwierdzenie układu, postępowaniach sanacyjnych, przyspieszonych postępowaniach układowych oraz postępowaniach układowych. W tych trzech ostatnich postępowaniach to sąd restrukturyzacyjny wyznacza nadzorcę bądź zarządcę. Postępowanie o zatwierdzenie układu charakteryzuje się zaś tym, że  to dłużnik wybiera osobę doradcy restrukturyzacyjnego, która będzie pełnić funkcję nadzorcy układu. Czasami…

          Zobacz wszystkie na blogu

          Polecane artykuły

          Umorzenie zobowiązań w upadłości konsumenckiej

          Kategorie:

          Upadłość konsumencka bądź prawidłowo to określając upadłość osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej daje możliwość uzyskania oddłużenia. Opisaliśmy już na naszym blogu zasady uzyskiwania oddłużenia upadłego w upadłości konsumenckiej oraz ustalania planu spłaty wierzycieli. W niniejszym artykule opiszemy umorzenie zobowiązań w upadłości konsumenckiej bądź ogólniej rzecz ujmując osoby fizycznej. Odpowiemy również na pytanie, jakie długi nie…

          Zamówienia publiczne a restrukturyzacja

          Kategorie:

          Zamówienia publiczne a restrukturyzacja firmy. Wyjaśniamy, czy wszczęcie postępowania restrukturyzacyjnego może wykluczyć z uczestnictwa w przetargach zamówień publicznych. COVID-19, wojna na Ukrainie, inflacja, galopujące koszty energii, wreszcie brak uzyskania przez Polskę środków z KPO. Wszystko to mocno nadwyręża możliwość niezakłóconego prowadzenia biznesu. Obecnie ze względu na panujące w obrocie gospodarczym warunki bardzo dużo firm jest…

          Kancelaria restrukturyzacyjna – czym się zajmuje?

          Kategorie:

          Czym właściwie zajmuje się kancelaria restrukturyzacyjna? Ogólnie rzecz biorąc cel jej działań jest zbieżny z celem postępowania restrukturyzacyjnego, którym jest ochrona przedsiębiorstwa przed upadłością. Jest to oczywiście możliwe jedynie w sytuacji przywrócenia przedsiębiorstwu możliwości do długotrwałego konkurowania na rynku oraz odzyskania przez nie zdolności płatniczej. Taki właśnie cel przyświeca działaniom kancelarii licencjonowanego doradcy restrukturyzacyjnego. [nc4wp_slogan…

          Biuro w Gdańsku

          ul. Henryka Sienkiewicza 11/2
          80-227 Gdańsk

          Biuro w Gdyni

          Al. Zwycięstwa 241/13
          81-521 Gdynia

          Biuro w Warszawie

          ul. Złota 75a/7
          00-819 Warszawa

          Pliki do pobrania

          [custom_modal post_ids="16199,16297,17384"]